Header Ads

Dah Kahwin 3 Bulan Baru Perasan Cara Suami Solat Bertentangan Kiblat, Netizen Syak Kemungkinan Penganut...


Dalam bap perkawinan kita sama sekali tidak boleh pandang ringan. Terutama hal yang melibatkan agama kerana dari perkahwinan itu akan terhasilnya zuriat. Sebab itu sebelum berkahwin pastikan kenal betul-betul pasangan korang. Selidik sehabis baik dengan orang sekeliling.

Admin tertarik dengan satu cerita dari Kisah Rumah Tangga ni. Menurut posting tersebut, si isteri yang baru berkahwin 3 bulan berasa pelik dengan cara suaminya solat. Bila ditunjuk arah kiblat, suaminya akan pusing solat bertentangan dari arah kiblat.


Admin jadi tertanya-tanyalah juga kenapa nak solat pusing arah lain. Jadi admin check komen, rupanya memang ada orang jenis solat bertentangan kiblat. Mereka ini digelar penganut agama matahari.


Ada juga netizen yang sempat jelaskan latar belakang penganut ajaran sesat ni. Kalau korang nak baca boleh tapi jangan nak percaya sangat sebab kita tak tahu fakta yang sebetulnya.






Ramai dikalangan netizen mempersolakan pasal status perkahwinan. Yelah kalau comfirm suaminya penganut matahari, ini bermakna perkahwinan pengadu ni mungkin tak sah lah kan? Tapi ada juga yang beri pendapat bernas buat mangsa.


Haishh seram betul kalau jadi macam ni. Iyalah mereka berpakaian seperti orang islam tapi lain pulak cara solatnya. Buat confessor, sila rujuk dengan jabatan agama islam. Semoga kita semua terpelihara dari kesesatan.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.