Header Ads

"Baik buang semua tweet yang hina Kpop sebab ada sorang ni nak heret benda ni ke mahkamah" - Selalu Sangat Troll Kpop, Pemuda Ini Kongsi Detik Cemas Ketika Hampir Disaman


Fuhyoo troll kpop boleh sampai kena saman ni. Korang jangan main-main dengan peminat Kpop tau, mereka ada pengaruh yang sangat kuat. Silap-silap nasib korang akan jadi macam pemuda ni.


Seram kan? Gara-gara terlalu banyak troll Kpop, dia hampir diheret ke mahkamah! Malah pemuda ni bagitahu bukan sekali dia kena tegur dengan fan kpop ni tapi dah banyak kali rupanya.



Dan tak kurang juga ada yang 'menganjing' balik fan kpop ni.



Ishh ni bukan minat tapi macam dah taksub sangat ni. Berpada-pada lah kalau nak minat pon. Untuk korang yang tak minat kpop tu jangan lah kecam fan kpop ni sangat. Masing-masing ada citarasa dan minat tersendiri kan. So chill okay!

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.