Header Ads

Lagu Terakhir Ciptaan Herman Seventeen Menjadi Peneman Isteri Selamanya


Semalam kita digemparkan dengan berita tsunami yang berlalku dia Indonesia. Ramai yang terkorban dan salah satu darinya Herman dari kumpulan Seventeen. Dilaporkan jenazah allahyarham disemadikan di negeri kelahiran pagi tadi.


Juliana isteri kepada allahyarham Herman Seventeen merupakan seorang pelakon drama Dia di TV3. Awal pagi tadi Juliana telah memuat naik ucapan yang menyayat hati buat suaminya.



A post shared by Juliana Moechtar, S.E 👩🏻‍🎓🎬🍯🍋🍫 (@julianamoechtar) on

Jelas Juliana selepas pemergian Herman baru dia menyedari sikap aneh suaminya yang sejak akhir-akhir ini suka menghabiskan waktu bersama keluarga. Herman juga dilihat sering memasang lagu Kelmarin hasil ciptaannya berkali-kali di rumah.

"Dipeluk, dicium. Dia cium tangan saya, biasanya cuma cium biasa, ini berkali-kali saya dipeluk terus dicium. Saya bercandain, ‘Kok hari ini wangi?’ Biasanya dia ngerokok atau apa. Tapi kemarin wangi banget."

Malah jelasnya lagi sebelum kejadian, suaminya beria-ia mengajaknya dan anak ke sana. Namun disebabkan dia ada penggambaran, dia menolak pelawaan suaminya itu.

"Dia itu ajakin saya dari minggu lalu untuk ikut ke Tanjung Lesung. Karena semua ikut kecuali istrinya mas Bani karena di Yogyakarta. Tapi aku bilang enggak bisa karena ada syuting,"



Allah sedih admin dengar lagu ciptaan terakhir herman ni. Semoga isterinya tabah menerima ujian ini. Tiada kata yang dapat di ungkap. Semoga arwah Herman ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.