Header Ads

"Sampai patah paha anak aku tapi suspek masih belum dituduh"


Semakin hari semakin menjadi pulak kes dera anak asuhan. Mentang-mentang budak tu kecik tidak tahu bercakap janganlah kita sesuka hati je nak mendera. Macam kes ni, seorang bapa Muhsin Zaidi kongsi kisah yang dialami oleh anaknya yang berusia 3 bulan pada ketika itu.

Yang lebih menyedihkan, suspek masih belum dituduh


Anak kuat menagis bila nak pakaikan pampers. Kalau orang dewasa pun boleh meraung menahan sakitnya inikan pula anak sekecil ini. Comfirmlah dia menagis tak berhenti.



Comfirm paha anak patah




Pengasuh bagitahu anak menagis sejak hantar dari pagi lagi. Ishh lama betul menagisnya dari pukul 7pagi sampai tengah hari. Kesian baby ni menahan sakit




Kes tak dapat dituduh kerana kekurangan bukti.



Bayi ni baru 3 bulan tau, apa benda je yang dia boleh buat selain dari bergolek-golek. Itu pun kalau dah pandai nak meniarap. Kalau belum pandai lagi, letak situ memang situ je lah duduknya.

Diharapkan kes ini dapat diselesaikan dengan baik dan adil. Semoga adik Hannah dapat membesar dengan sihat.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.