Header Ads

"Apa yang nak di tayang ni. Badan dia atau si meow?"


Sehari kalau tak cetus kontroversi memang tak boleh kan? Alicia Amin yang sebelum ni terpalit isu menyokong LGBT kembali dapat perhatian netizen apabila pemakaian seksi seksanya jadi perbualan ramai.

Terbaru, Alicia dikatakan muat naik gambarnya tengah berposing sakan dengan si meow bernama Uriah dalam keadaan separuh b0gel di Instagram. Aiyok! Haa korang tengok gambar kat bawah ni. Berair mata admin tengok. 


Alicia yang kini membintangi drama Alamatnya Cinta telah timbulkan rasa gelisah di kalangan netizen sehingga ada yang mengadu dorang tak tahu sama ada nak tengok Alicia ataupun si meow, Uriah yang comel tu. Adusss korang ni… Baik tak payah tengok langsunglah!


Macam manapun, seperti biasa Alicia kena bash dengan netizen beramai-ramai kerana gaya pemakaiannya yang terlalu seksi tu. Rata-rata netizen jugak mengusik nakal posing maut dari pelakon tu.


Haih admin pun tak taulah nak kata apa. Lagi netizen kutuk, lagi berani Alicia menonjol. 

Sumber : lobakmerah / Instagram

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.