Header Ads

'Spesis Sajat' Mengamuk Ditegur Masuk Tandas Perempuan!


Nampaknya golongan LGBT dah makin berani tonjolkan diri. Baru-baru ni, geng maknyah dan pondan ni buat kecoh gara-gara menggunakan tandas wanita di sebuah pusat membeli belah! Amboi! 

Menerusi perkongsian Twitter, seorang gadis bernama Ateng telah menceritakan pengalamannya berhadapan dengan ‘spesis Sajat’ kat toilet Aeon Tebrau. Pada mulanya dia tak sedar ‘wanita’ tu seorang pondan sampailah individu tu mula buka mulut. Habis terkeluar suara jantan! 


Semua orang dalam tandas paksa keluar


Kena sound ‘setepek’, tumit kasut patah kali kedua


Baik masuk tandas OKU  je, tak ganggu orang!


Ateng jugak kongsikan pasal kes kat luar negara yang mana ada golongan transgender rogol perempuan kat dalam tandas. Bahaya sebenarnya kalau kita bagi hak sama rata seperti wanita kat dorang ni. Takut jadi kes macam nilah.


Netizen setuju sound ‘spesis Sajat’, ganggu privacy wanita


Haihh macam-macam kan! Apa yang korang akan buat kalau terserempak dengan spesis Sajat ni kat tandas wanita? Kongsikan dengan kami di ruang komen! 

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.