Header Ads

'Dia pakai lebih 100 susuk. Ada jarum, berlian, emas, tembaga' - Derita Wanita Pakai Susuk Siam

Derita Wanita Pakai Susuk Siam

Susuk merupakan amalan yang haram di sisi Islam. Namun, terdapat juga segelintir individu yang menolak ajaran agama demi menjadi 'hebat' berbanding manusia lain.

Namun, seperti yang kita ketahui, apa yang haram di sisi agama sering sahaja membawa padah. Di sini kami kongsikan kepada anda kisah seorang wanita yang sanggup memasang lebih 100 susuk dari Siam demi kelihatan cantik dan 'kuat'.

Mampukah dia membuang semua susuk-susuk itu? Ikuti kisahnya yang diceritakan oleh Nurul Scha.

Pasang semua jenis susuk

Derita Wanita Pakai Susuk Siam

Okay okay. Aku start cerita lahhh. Aku pernah share benda ni kat seramshit 1/2 tahun lepas. So kalau ada yg pernah baca. Haa aku cerita balik kat org yg tak tahu lagii 

Derita Wanita Pakai Susuk Siam

Derita Wanita Pakai Susuk Siam

Derita Wanita Pakai Susuk Siam

Derita Wanita Pakai Susuk Siam

Selepas tu kehidupan dia berubah. Dia makin ramai pelanggan. Semua vvip nak. Dia boleh layan lebih 5 orang dalam satu harii tanpa rehat dan rasa penat. Dia dapat semua yang dia nak. Dia puas , dia enjoy

Semua bila tengok dia akan cair bak lilin gais. Apa je yang dia cakap dan minta semua dapat. Mmang boss jaga elok. Sampai ada yg tergila gila. Ajak kawin. Tunggu depan bilik nur sb takleh lupakan nur.

Tapi nur tak perduli. Dia suka jadi macam tuu. Sampai satu masa, nur jumpa kamal. Kamal pernah jadi pelanggan nur. And kamal pun tergila gila kan nur. Tapi ..

Bekas pelanggan ajak Nur kahwin

Derita Wanita Pakai Susuk Siam
Gambar hiasan

Kalini nur pun ada perasaan pada kamal. Jadi dia lebihkan kamal daripada vvip yang lain. Sampai kamal ajak nur kawin dan tinggalkan kerja tuu. Mula mula nur taknak..

Tapi sebab dah jatuh cinta dengan kamal  Nur setuju untuk berhenti dan kawin dengan kamal. Dorang kawin gais. Takde siapa boleh halang nur berhenti padahal dia antara yg ramai customer. Tapi boss setuju je dia nak blah..

Dia tak pernah cerita dekat kamal yang dia pakai susuk tu semua. Sb nur takut kamal tak boleh terima dia. Tapi benda ni terbongkar sb setiap kali dorang "bersama"...

Nur punya tenaga lain macam. Sampai kamal tak terlayan. Yelah, nur selalunya sehari lebih 5orang. 

Ni kamal sorang. So nur kesiankan kamal. Dia ceritakan semua. Kamal terkejut tapi dia tak marah wehh. Dia ajal nur pergi buang susuk tuu.

So dorang pun jumpa dengan sepasang suami isteri yg buat perubatan islam. Start lahh babak kedua.. Proses dorang nak buang semua susuk tuu. Susuk tu nur pakai di seluruh badan diaa.

Ustazah tu tanya. 'kamu pakai dibahagian mana je?' kau tahu nur jawab apa ? .'saya pakai seluruh badan ustazah. Cuma yg bezanya berapa banyak disetiap bahagian dan isi susuk tuu.' 

Ustazah tu terdiam wehh. Kau gilaa ke nak buang 1 pun susah. Ni seluruh badan 

Derita Wanita Pakai Susuk Siam

Nur dan Kamal tidur rumah ustazah sebulan

Derita Wanita Pakai Susuk Siam
Gambar hiasan

So bila ustazah scan. Tak silap aku lebih 100 susuk. Bukan jarum je, ada dari berlian, emas ,tembaga dan banyak lagii. Tapi tu tak semua boleh nampak. Ada beberapa org ke nampak masa ustazah tu keluarkan.

Kau bayangkan. Nur dan kamal tidur rumah ustazah tu sebulan gais. Dari sebelum puasa sampai seminggu sebelum raya. Baru dia balik. Betapa lamanya proses tuu.

So setiap kali berubat. Nur tak akan sedar sb dah dirasuk. Bila keluarkan susuk cantik, nur berubah jadi orang lain. Dia jadi perempuan siam. Dan banyak watak. Banyak sangatttttt

Derita Wanita Pakai Susuk Siam

Derita Wanita Pakai Susuk Siam

Derita Wanita Pakai Susuk Siam


Setiap satu susuk. Setiap tu nur akan dirasuk dan menyerupai binatang tuu. Nur bertukar jadi ular. Babi. Monyet. Harimau dan banyak lagiii. Time jadi babi tu lawak weh, sb ustaz semua lari sb takut kena samak. Haha

Derita Wanita Pakai Susuk Siam


Tapi kita tahu tu bukan dia. So sambung lah berubat. Banyak dia bertukar jadi binatang. So tak banyak cakap , yelah binatang nak cakap apa Tapi bila nur sedar, dia akan menangis sb menyesal. Dia akan mintak maaf kat kamal sb dia kata dia teruk. Hmm

Kamal kata. Kamal pun teruk, ni dugaan sb kita lalai duluu. Aku sayang kau nur. Kita buang semua ni. Lepas tu kita mula hidup baru. Hmm nasib kamal baik wehh 

Susuk ratu ular yang paling mahal

And yang paling last sekali. Dia pakai susuk ratu ular wehh. Susuk paling mahal dalam banyak banyak tuu. And paling susah nak keluarkan. Sb ada nenek kebayan yg jaga ular tuu.

Kau bayang, aku nampak. Nur duduk bersimpul macam ular. Muka buruk mcm nenek kebayan tuu and rambut putih panjang sampai kaki. Dia gelak 'Hahaha. Kalau nak aku keluar. Bunuh akuuu!!'

Tapi kesian lah tengok nur masa ni. Dia baru sedar, baru nak minum air mesti kena balikk. Nenek tu macam main main kan ustazah tu semua. Tapi alhamdulillah dorang berjaya bunuh nenek tuu. Masa nenek tu kena tikam..

Derita Wanita Pakai Susuk Siam

Derita Wanita Pakai Susuk Siam


Sorry kalau korang tak faham sangat. Tapi ni apa yang aku nampak depan mata. So jangan lah main susuk susuk ni. Semuanya akan buat hidup kau huru hara jee. Lepas tu, alhamdulillah dia bahagia dengan kamal. Sampai skrg, dah beranak pinak dahh.

But still. Dia kena kuatkan iman. Mengaji, pergi class agama. Busy kan diri dengan benda baik. Sb kadang2 benda tu datang. Kamal kata dia boleh bogel dalam rumah sb tak tahan sangat. Sampai mcm tu sekali weh.

Aku doakan aku dan kita semua dijauhkan dari benda macam ni. Aminn. 

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.