Header Ads

Tonton Muzik Video Gong Nekara, Penampilan Khas Iqram Dinzly

Tonton Muzik Video Gong Nekara, Penampilan Khas Iqram Dinzly

Dah tengok video klip rasmi lagu 'Gong Nekara' nyanyian Kmy Kmo ft Luca Sickta belum? Lagu ini ditulis sepenuhnya oleh Kmy Kmo dan Luca Sickta tanpa sentuhan Malique.

Lagu ini pernah menjadi kontroversi selepas beberapa 'pengkaji' mengatakan ia adalah balasan untuk lagu 'Mambang', nyanyian Altimet.

Apa yang istimewanya adalah penampilan Iqram Dinzly dengan tarian Iqramnya. Bait-bait lirik juga penuh dengan seni dan sangat 'deep'.



Benarkah lagu 'Gong Nekara' ini mengutuk Altimet? Menurut seorang pengguna Facebok, Kamarul Ariffin Nor Sadan, lagu ini sememangnya respon kepada lagu 'Mambang' nyanyian Altimet. Tak percaya, korang boleh hayati lirik-liriknya.

'GONG NEKARA respon MAMBANG'

'GONG NEKARA respon MAMBANG'

'Aku lempar tari Iqram'

'Aku lempar tari Iqram'

'Malique tak terlibat'

'Malique tak terlibat'

Dah layan lagu 'Gong Nekara', layan la pulak lagu 'Mambang' ni. Lain macam jugak 'deep' dia. Kalo korang sekilas dengar, mesti korang cakap lagu ni ditujukan kat Malique.


Benarkah lagu 'Mambang' ini Altimet tujukan kepada Malique? Ini pula tulisan para 'pengkaji' yang menyokong teori itu.

'Kau acah deep, tulis lagu untuk budak acah deep'

'Kau acah deep, tulis lagu untuk budak acah deep'

'M.A.L.I.Q.U.E'

'Kau acah deep, tulis lagu untuk budak acah deep'

Apa-apapun, Altimet dah menafikan lagunya itu bukan ditujukan kepada Malique. Tapi, dia tujukan untuk dirinya sendiri. Dan dia siap cakap, terpulang kepada anda semua nak percaya atau tak.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.